piątek, 15 maja 2015

LBA

Za nominację dziękuję Ruby Vine


Oto pytania:
1. Kto jest Twoim autorytetem? Uzasadnij swoją wypowiedź.
Hmm... Tak szczerze to się nigdy nad tym nie zastanawiałam, ale teraz myślę i stwierdzam iż mój tata. Jest to z pewnością osoba godna naśladowania. Mimo wszelkich problemów brnie przez życie z uśmiechem, zawsze potrafi mnie zrozumieć i pomóc.
2. Ostatnie książki, które przeczytałaś?
"Rywalki" i Dary Anioła
3. Którą książkową postać, chciałabyś przenieść do rzeczywistości, a potem ją poznać? Dlaczego?
Uuuu trudne pytanie.. Harry Potter? Tak. Zdecydowanie on. Głównie dlatego, że to chłopak który stracił rodziców, żyłby samotnie gdyby nie dwójka najlepszych przyjaciół. Imponował mi przede wszystkim odwagą i lojalnością.
4. Jak myślisz co zobaczyłabyś w Zwierciadle Ain Eingarp?
Nie mam zielonego pojęcia.
5. Pamiętasz swoje sny? Jeśli tak opisz najdziwniejszy, który do tej pory Ci się przyśnił.
Moje sny to jedna wielka zagadka. Jednym z tych dziwniejszych był taki, w którym siedziałam na swoim łóżku, a wokół mnie było pełno jadowitych węży. Brrr...
6. Masz swoje motto? Jeśli tak, zacytuj.
Nie posiadam
7. Gdybyś miała wybrać jedną, magiczną moc, jaką byś wybrała?
Latanie :D


Ja nominuję:






Oto pytania:
1. Skąd pomysł na bloga o takiej, a nie innej tematyce?
2. Jest w twoim życiu osoba, którą podziwiasz?
3. Podaj swoje dwie cechy. Jedną negatywną, drugą pozytywną.
4. Co wolisz? Filmy akcji, horrory, a może fantasy?
 5. Ulubiony piosenkarz/ zespół/ piosenkarka?
6. Jaki jest główny powód, dla którego piszesz?

3 komentarze: